BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sape yang meng-HASUT anda bikin blogger?

Saturday 2 July 2011

hoi lame aku wait tau .penat =='

salam -

haila~ korang penat tak ? penat . uish penat lari ke .almaklum pada tanggal 2 jun 2011 kan korang run dari sekolah . aduyai- jangan buat camtu lagi ea atok nenek aku sekalian . kesian sikit la kat pak guard sekolah korang cleaner sekolah korang tu . alone tak sape teman sembang .siansian .cikgu cikgu mane? UISH ! cikgu pon lari sekolah .alamak ! tak boleh jadi ni .sape nak majukan anak bangsa negara MALAYSIA ni weyh ! sape lagi kalau bukan cikgu ustaz ustazah,teacher sir korang ah !!! aduyai kenapa cikgu . cikgu dah tak minat ek nak ajo budaxbudax intelligent macam kami ni ?especially iman munirah nor azmi.*oke muka bangge hati senang*lal aal-banyak bebel kan aku.oke senyapppppppppp ==' .act ,

cikgu : kamu ni . lupa ke hari ni ade ape ?
diriku :nape cikgu ? ari ni kan ari sabtu . cikgu nyanyuk ape ?*berani says begitu an*
cikgu :biadap punye budax ! nampak sangat tak amek tahu pasal sekolah an .*muka bengang*
diriku :*dengan muka tak bersalah mengata cikgu NYANYUK* cikgu , saya tau la pasal sekolah !
cikgu : ape yang kamu tahu arh ???
diriku :saya tau name sekolah ni ape .tu la dia SMK *************(TARAM SK APE AJE)
cikgu :dasar lembap punye budax !! hari ni kan ada larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia !!
diriku :owh .larilari tu ek .macam merentas desa tu an ??ala cikgu saya tahu senanye tapi saje uji cikgu .hehhe
cikgu :dandan la kamu .

*tirai tutup ,oke stop ! tirai tak dibuka buat ape tutup ?zzzz*
-dialog diatas hanyalah intro iklan semata-mata .tidada yang berkaan hidup .atau yang mati

hai hei hoi ! baru nak cer topik kita pada hari ini la !!! oke actually aku tak pi pon larilari tu coz aku tak balik hostel la .okok !  bukan malas segala apa tau ! but no driver to sent me la .zzzzzzzz . keje kod ...ahad baru free an an .s0,sorry to all my teacher coz tak ikut sertai korang .i'm sorry :') .uish ,silap begini la :'( . yes(!) baru betul .
berbalik kepada tajuk kita yang sebenarnya .wait ape weyh ?ceciter . haila ...perlu ke ??zzzzzzzz . tak payah la an .segan kod .*sejak bil aku pandai segansegan ?!!pttfptff abaikan* waiting for the picture .uke that unly  boleh aku kasi tahu .pic ape /sape punye ? ah !! tak boleh satu rahsia .ahhaha .aku pun mahu buat iklan oreo jugak . :)
berrrr-hope kau bagi la an .penat aku tunggu weyh .tak receive lagi . berpeluh-peluh aku tunggu pic tu kat bawah pokok . *muka tipu x0* .choii agak agak bila aku dapat ah ? laalaal~ jangan lame sangat weyh . berjanggut aku nanati .eceh ! bukan berjanggut . berkedut je pun .hehehe .

oke la .malass nak panjang lebar . aku bukan highway korang nak main redah begitu aje . kena perlu berfikir macam saintis tu .ala tak kan tak kenal .saintis iman azmi la .eceh .! aku dah perasan .hee-oke dokie (!) sebelum melarat lebih panjang baik aku chow off tangan aku dari menaip keyboard ni oke .dadaaaaa~









0 comments: