BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sape yang meng-HASUT anda bikin blogger?

Monday 16 May 2011

webbie :) n calling2x

salam ~

uh ! smlm memang glew la aku . semalam bersame webcam .hee~ snap pnye snap

sampai tak sedarr jam dah tunjukkan pukul 3 PAGI bhaii .haha .takpetakpe .last
 update la katekan ,huhux . past jew aku calling ngan sorang hambe ALLAH ni .
cewahhh .sape la tu kan .shhhhh ~ biarlah rahsia ..HAHA . dia memang choiii ,
 terima kasih kawan . saya sukakannye :) wek- banyak story aku citer kat dia doe
aku rase keje aku membebel cam mak nenek .hee~ sampai tekak aku pon says
"AKU MAHU AIR" .hahax .dont care =-= . akhirnye ,bebel pnye bebel .adush !
DAMN (!) hot ticket habis . waa~  . then si HAMBA ALLAH pun antar text kt aku
and berkate : credit habis ea bdx ?hahax ,choiii .. kau gleak budax , ciap kau .ada yang
mam penampaq aku kang .hee~ pas je txt bebudax 'superb' ni .aku ape lagi snap ! snap !
ngee~ bohsan n bohsan .
uke ini antara koleksi snap ! saye yg memang tak oke ,HAHAH
                                                    
                  ,MEMPERSEMBAHKAN . jeng jeng jeng 











  





           
     

blurrrr
 


Arabian ,HAHA
 

1 comments:

iman azmi said...

sorry guys ,anda bpe kping pic aku dh pdm .agk privacy ,privacy la sesangat ,ahaha