BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sape yang meng-HASUT anda bikin blogger?

Tuesday 31 May 2011

hohoh ..dia terbaikkk

salam ,.

urm .wah ! sape yang terbaikkk tu wei . wah2 .. misteri je beb !~ tak yah nak baraii sangat la an .
siot . favourite song aku ngn dia same doe ...waaa~ bangge aku eyh .hahaah - tengs bebanyak to NANABAT  . AH !!! nak tau nape . coz mreka la yang syorkan aku ngn mr A ni .who's mr A ek ??? jeng .jeng .jeng korang x payah batak la nak tau . make a silent dh .cewahhh .secret sesangat KOD .......... dah2 stop pasal mr A . nanti kalau2 dia bace blog serabut aku ni .hancussss =-= . haha .weyh tapi SUMPAH dia terbaikk ,otak dia perghhh tak ley blah mmg bangang ,, (disturb suke suki c.ina je) hahha ,ape la mengarut ..mesti korang tak paham an ??? ah !! tok bebudax yang aku colour an je paham .uhhux .oke dokie . aku dah penat nak bebel dkt FL  .fairy tale la (panggilan mr A terhadap buku aku) cewahhh .baraiiii je . k chow .-wassalam~

  nana (bebudax yg tolong aku) kau terbaikk  beb !

0 comments: