BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sape yang meng-HASUT anda bikin blogger?

Wednesday 1 June 2011

1 jun 2011 .=-=

salam~

urm ,asal ngn tarikh ni ek ?? misteri ???.. =-= /memang x ar an an .hee . tarikh ni happy glew doe bagi aku .
cewahh asal asal ??jeng jeng jeng ..aku taken by mr A sdh /hee~ pomot skit boleh an . asyik korang je pomot bebudax korang .^-^ . weyh mr A aku pnjam jap ek nickname kau .terbaikk wokk .hahaa pkol 8 pagi time aku ngah mamai2 la fon aku getargetar cam mesin basuh umah korang .ahah .cm unah aku xde je an . batakbatak .hee~aku dapat one txt dr mr A (weyh gune no nana ckup)haha .kantoiii ,,abaikan pasal fon uke .bukan dia use fulus korang pun an .urmm-mr A wahwah . jum kapel ??ahha .kau ingat ni jum main bola ea mr A ??AHAHA .kau terbaikk bhaii .so lucky i'm today an .ape lagi terima la wei .hoho .cm orang kurang akal je aku pas terima tawaran bola sepak dia ,.haaha .choii .jgn nak batak sangat la an .better kau memang terbaikk wok .trimas yeah to nana ........ cz bagi mr A gune fulus kau . tuntut balik la bhaii .haha .jadi batu api kejap babbab duit ni .haha ,uke ar . now i'm taken la bhaii . =-= .but x bermakne aku x boleh gila2 ngn beb

wassalam :)

uit ade tak ciri2 A ue ah :???hahaa

                         

*pttttf , memang x pas ar weyh .ape la mantong ahhaa

0 comments: